I et marked med kamp om lejerne og mange andre nye, konkurrerende ejendomme lige rundt hjørnet, fik Core Property Management behov for sparring for at komme hurtigt i mål med deres projektudlejning.
Stor projektejendom, høj konkurrence og et nyt boligområde
Med 156 lejemål i det nye boligområde i Kirkebjerg Have - Brøndbyvester, ligger Kirkebjerg Have; et visionært boligprojekt med sans for gode kvalitetsløsninger og indretning. Men i et marked med kamp om lejerne og mange andre nye, opblomstrende ejendomme lige rundt hjørnet, fik Core Property Management behov for sparring, for at komme hurtigt i mål med deres projektudlejning.
Læs med her og find ud af, hvordan Bolig Boost løste opgaven.
Leadgenerering sikrer +15 tilmeldinger til åbent hus hver uge.
Google- og Meta annoncering samt SEO sikrer topperformance på websitet.
På kun 3 måneder er der opbygget en solid følgerbase på Facebook og Instagram.
Sociale medier, digital annoncering og et website der er skabt til at konvertere og måle effekt, var opskriften på succes for Kirkebjerg Have. Tallene taler for sig selv: 75 lejligheder er lejet ud eller reserveret på de første 3 måneder, og så er det gjort med et Return on Advertising Spend – også kaldet ROAS eller markedsføringsafkast – på 8,6.
Eget website: Best-practice website med fokus på konverteringer og brugervenlighed
Visuel identitet og logoudvikling: Projektet får sin egen identitet, som bruges på tværs af alle indsatser
Effektiv leadgenerering: 360°-indsats for at opsamle så mange leads som overhovedet muligt
Find inspiration
Er du nysgerrig på, hvordan Bolig Boost kan gøre en forskel for jer?
Kontakt Nana Jakobsen og få et gratis oplæg til lancering af dit boligprojekt eller en 2nd opinion på jeres nuværende markedsføring set-up.