Med under 50 dage til nøgleudlevering, var der udfordringer for Honnørkajen Horsens, som ikke havde den største succes med traditionel boligannoncering. Læs med her og find ud af, hvordan Bolig Boost løste opgaven.
50 dage til nøgleudlevering, 20% udlejede boliger og potentiel udsigt til stort tab i indtægter hver måned.
Sådan så det ud for Honnørkajen Horsens, der ikke havde held med traditionel boligannoncering. Det resulterede i at de, kort før nøgleudlevering, stod tilbage med størstedelen af deres lejemål, der endnu ikke var blevet udlejet.
For at afvige udsigten til de store økonomiske tab, krævede det en strategi for nytænkning og en aktivering af alternative annonceringsmuligheder.
Læs med her og find ud af, hvordan Bolig Boost løste opgaven.
Egne annonceplatforme som genvej til høje, direkte afkast.
Fokus på strakseffekt via SoMe vendte 80% tomgang til 81% udlejet på kun 3 måneder.
Relaterbart indhold med fokus på konverteringer skaber højere klikfrekvens til websitet.
Med udgangspunkt i at skabe konverteringer og strakseffekt for Honnørkajen Horsens, lykkedes det at vende 20% til 81% udlejet på kun 3 måneder, med et Return on Advertising Spend – også kaldet ROAS eller markedsføringsafkast – på 9,2.
Visuel identitet og logoudvikling: Projektet får sin egen identitet både visuelt og kommunikativt
Eget website: Hurtigt kommer et website live med fokus på konverteringer
Indsamling og brug af egen data. GDPR-compliant, selvfølgelig!
"Vi samarbejder med Bolig Boost på flere af vores projekter. De er professionelle, utrolig tilgængelige og meget omstillingsparate."
Nina Bendix
Udlejningschef Jylland, Taurus Ejendomsadministration
Find inspiration
Er du nysgerrig på, hvordan Bolig Boost kan gøre en forskel for jer?
Kontakt Nana Jakobsen og få et gratis oplæg til lancering af dit boligprojekt eller en 2nd opinion på jeres nuværende markedsføring set-up.